18 Mart 2012 Pazar

YEMEK SÜSLEMEK:)

YEMEK SÜSLEMEK BİR SANAT. İNTERNETTE GEZİNİRKEN RASTLADIĞIM BİRKAÇ ÖRNEĞİ PAYLAŞMAK İSTİYORUM

Nefis görünüyor değil mi? Kivi, muz, çilek üçlüsünün renk cümbüşü pastayla birleşince bu muhteşem tablo ortaya çıkıyor.


 Bu da sevimli civcivimiz. Karanfil gözlü; havuç ağız, ayak ve ibikli;etrafında da lahana:)



Sarı kırmızı ve turuncu dolmalık biberlerin içine doldurduğunuz peynirli maydanozlu harç ve birkaç nane yaprağı ile çörekotu ve pul kırmızıbiberinbüyülü dansı:)


Yumurtalar gülerse:)


Bir roka yaprağınız bir dilim domatesiniz iki parça oval peyniriniz ve yeşil, siyah zeytininiz varsa bakın ortaya ne çıkıyor:)


Bir dilim tost ekmeği, salatalık dilimleri, havuç, zeytin ve kraker ile yine güzel bir görüntü... Çocuklarınız bunu çok sevecek:)


Of Of Of!.. Bir sosisi sonuna kadar dilmeden geriye kıvırıp içine tavada yumurta kırıyorsunuz ve sonuç bu:)


"Ama ben de bu evden istiyorum" dediklerini duyar gibiyim çocukların. Kalıpla kestiğiniz ekmeğin üzerine bir dilim salatalık koyuyorsunuz. Kepekli ekmek, kaşar ikilisinden oluşan küçük evinizin kapısını da domatesten yapabilirsiniz. Maydanoz ağaçları da unutmayın sakın:)


Ben bu uğurböceklerini çok seviyorum. Davet sofralarımda da eksik etmiyorum. Burada tuzlu bisküvi üzerine sürülmüş krem peynir ve domates, zeytinden yapılmış uğurböceklerini görüyorsunuz. Uğurböceğinin beneklerini çörekotu ile de yapabilirsiniz. Ayrıca ben çoğu zaman bisküvi değil tost ekmeği tercih ediyorum:)


Bu şiş meyveleri kim sevmez. Siz bu meyveler dışında mevsim meyvelerinden farklı alternatifler deneyebilirsiniz:)

3 yorum: