27 Mart 2012 Salı

DAVET SOFRAM

Herkese merhaba:)
Hafta sonu misafirlerim vardı. Epeyce yeni tarif deneme fırsatım oldu. Hepsini sizinle paylaşmak istiyorum. Neler mi vardı davet masamda?


Erzincan Çorbası
Etli Barbunya Yemeği
Keşkek
Hamsili Pilav
Hünkar Beğendi
Mantarlı Tavuk Güveç
Çoban salata
Patlıcan Salatası
Köz Biber Salatası
Kereviz Salatası
Pancar Turşusu
Karışık Turşu
Ispanaklı Börek
Baklava


İşte masamdan birkaç fotoğraf. Sonra da yavaş yavaş tariflere geçeceğim:)









Misafirlerim çok hoşnut kaldılar. Tabii ki ben de onları memnun ettiğim için mutlu oldum. Yemeklerin büyük bir kısmını fotoğraflama şansı buldum Ama keşkek, barbunya, baklava ve mantarlı tavuk güvecinki eksik kaldı. Onları da bir dahaki soframda fotoğraflayıp tariflerini veririm. Şimdi yukarıdaki diğer yemeklerin tarif ve sunumlarını paylaşmak istiyorum sırayla. Hepsi de harika. Denemenizi tavsiye ediyorum, pişman olmayacaksınız:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder